ליצמן: "תוצב ניידת טיפול נמרץ בביתר עילית"

    "נרחיב את זמינות האמבולנסים וניידות הטיפול נמרץ. והוגשו קריטריונים לצמצום זמן התגובה של אמבולנס רגיל ל-8 דקות ונט"ן יהיה כ-10 דקות
    איתי גדסי No Comments on ליצמן: "תוצב ניידת טיפול נמרץ בביתר עילית"
    "נרחיב את זמינות האמבולנסים וניידות הטיפול נמרץ. והוגשו קריטריונים לצמצום זמן התגובה של אמבולנס רגיל ל-8 דקות ונט"ן יהיה כ-10 דקות
    20:23
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on שרים וח"כים תוקפים את המינויים בצה"ל: "אין מנדט"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות האסון הכבד בעיר ביתר עילית, בו איבד פעוט כבן שנתיים את ההכרה בבוקר יום ראשון האחרון, ןחאחר מכן נקבע מותו, הועלו טענות על ידי מתנדבים בעיר, על חוסר האונים שלהם, בהיעדר ניידת נט"ן בעיר, העשויה להיות קריטית להצלת חיים.

    מתנדבים בביתר מאשימים: אי הצבת ניידת נט"ן עולה בחיי אדם

    היום, במענה לשאילתא דחופה שהגיש חבר הכנסת יואב בן צור, הגיב שר הבריאות יעקב ליצמן כי אמבולנס נט"ן יוצב בביתר עילית.

    ח"כ בן צור הגיש שאילתא בנושא, לדבריו, תינוק נפטר השבוע בביתר-עילית. לדעתו המקצועית של איש ההצלה שטיפל בו, לו הייתה ניידת טיפול-נמרץ בעיר, אפשר שהיה ניצל.

    אם כן – שאל – מדוע אין ניידת טיפול-נמרץ בביתר-עילית? ומהם הקריטריונים להצבת ניידת טיפול-נמרץ בערי ישראל? בן צור ביקש לדעת גם מה ייעשה להצבת ניידת טיפול-נמרץ קבועה בביתר-עילית?

    שר הבריאות ליצמן הגיב ואמר כי על פי בדיקת משרד הבריאות אין כל ערובה שהיה ניתן להציל את הפעוט. ליצמן ציין כי "נרחיב את זמינות האמבולנסים וניידות הטיפול נמרץ. והוגשו קריטריונים לצמצום זמן התגובה של אמבולנס רגיל ל-8 דקות ונט"ן יהיה כ-10 דקות. על פי התכנית של משרד הבריאות יוצב אמבולנס נט"ן בישוב ביתר עילית".



    0 תגובות